sobota, 24 marca 2012

Zgaduj zgadula z nagrodami....

Kochane moje Drogie mam dla Was małą zagadkę :), za którą będzie mała nagroda w postaci niespodzianki(w końcu je lubimy najbardziej), której Wam nie zdradzę. Wszystkie osoby, które zgadną, co to jest wezmą udział w małym losowaniu i wygra spośród nich jedna osoba. Druga osoba, która może wygrać to ta, która odgadnie nazwę firmy skąd pochodzi ten produkt i zasada taka sama losuję spośród poprawnych odpowiedzi.
W konkursie mogą brać tylko osoby będące obserwatorami mojego bloga ;).
Zasady, krótkie i zwięzłe! Cała zabawa trwa do wtorku 27.03.2012r.! do godziny 18:00.
Powodzenia i zapraszam do zabawy :).
Zapraszam do zabawy!

51 komentarzy:

  1. a miałam iść spać a teraz mam zagwozdke :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Stawiam na peeling cukrowy z Farmony

    OdpowiedzUsuń
  3. hm, może to peeling z organique lub phenome ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. farmona, ecoline, phenome, albo floslek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Organique Terapia kawowa Peeling cukrowy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Stawiam na peeling cukrowy Stenders :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma przezroczysty słoiczek, więc nie jest to tania firma. Wypełniony po brzegi, więc raczej nie jest to Phenome. Moim zdaniem to peeling Organique- wydaje mi się, że kawowy (choć widzę w nim dużo zieleni i początkowo obstawiałam limonkę)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to pojechałaś ;) Myślę, że to peeling, ale skąd?????

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda mi na peeling cukrowy, ale jaka firma to nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Phenome Sustainable Science Multi-active sugar peel - peeling + maska cukrowa 2in1

    OdpowiedzUsuń
  11. Peeling? L'Occitane? Może to ten: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=14780
    Fajny konkurs :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie również się wydaje ze jest to Peeling cukrowy z Terapii Kawowej Organique :)

    OdpowiedzUsuń
  13. OJ tez jestem za peelingiem cukrowym, ale firmy nie zgadne ;(

    Powodzenia wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  14. trudne :( wyglada jak maska ze zmielonego siemienia lnianego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Peeling z Farmony?

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze kombinują co po niektóre ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Phenome Cukrowa maska-peeling Multi-Active :D

    OdpowiedzUsuń
  19. poszperałam trochę w sieci i też jestem za Phenome cukrowa maska/peeling multi active! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. nie będę oryginalna: Phenome Cukrowa maska-peeling Multi-Active

    OdpowiedzUsuń
  21. Peeling do ciała (chyba pomarańczowy) The Secret Soap Store

    OdpowiedzUsuń
  22. Organique Terapia kawowa Peeling cukrowy ??? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Stawiam na peeling cukrowy z Organique. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Peeling cukrowy do ciała Kawa. Organique. Choć zastanawiałam się nad inną lubianą przez Ciebie firmą. Mam nadzieję, że dobrze wybrałam, bo kolorystycznie pasuje ;) no i wielkość słoiczka...

    OdpowiedzUsuń
  25. Phenome Cukrowa maska-peeling Multi-Active; chyba już ta odpowiedź padła od: eM
    ale nic innego mi do głowy nie przychodzi :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Coś w rodzaju peelingu lub maseczki maski zapewne cukrowej firma Phenome

    OdpowiedzUsuń
  27. Stawiam na peeling z Organique :)

    OdpowiedzUsuń
  28. dżem z żółtej porzeczki :D hyhy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee, to pasztet albo smalczyk bez skwarek ;) Też się można od biedy wysmarowac. A jak natłuści - marzenie !

      Usuń
    2. Zeszłam jak przeczytałam odpowiedzi Wasze :D

      Obie opcje brzmią tak smacznie :D ale coś w tym jest XD
      Jest to smaczne, ale nie do jedzenia, pachnie świetnie i lekko tłuste :D

      Usuń
  29. Wydaje mi się że będzie to Phenome Cukrowa maska-peeling Multi-Active :D

    OdpowiedzUsuń
  30. wydaje mi się że to Phenome Sustainable Science Multi-active sugar peel - peeling + maska cukrowa 2in1 sama go mam i myśle że wygląda identycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. mysle ze to peeling ale jaki to nie mam pojecia:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Na bank peeling cukrowy nie ma innej opcji :D Stawiam na robótkę ręczną :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. a ja przewrotnie stawiam na maskę do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Cięzki "orzech" do zgryzienia. Choć wydaje się być peelingiem kawowym - konsystencją i opakowaniem przypomina ten z Organique. Ale pachnie mi karmelkowym z Sephory :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Stawiam na kawowy peeling cukrowy Organique. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja stawiam na firmę Phenome :)))
    peeling albo jakaś maska.. Może bardziej maska :))

    OdpowiedzUsuń
  37. ja stawiam na Borghese piling badz maska witaminowa:)

    OdpowiedzUsuń
  38. jest to moze Peeling cukrowy z Terapii Kawowej Organique;p

    OdpowiedzUsuń
  39. Zakończone zliczanie osób :D niestety żadna w 100% nie zgadła :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Odpowiem na każde pytanie i z pewnością nie ominę nikogo.
Dziękuję za KAŻDY post i zainteresowanie moim blogiem!
Pozdrawiam Serdecznie, Lyna_sama!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...