czwartek, 8 marca 2012

Yankee Candle w Dzień Kobiet!

Dzisiaj kochane jest nasze święto - Dzień Kobiet!
Z tej oto okazji życzę Wam wszystkiego najlepszego i aby w życiu były same radości, sukcesy.
Miłego dnia Kochane!
Dziś chcę Wam pokazać, co upolowałam sobie jako swój drobny prezent z okazji tego miłego dzisiejszego dnia. Zrezygnowałam z kosmetyków, bo jakoś po ostatnich zakupach nie miałam ochoty na nic nowego, chcę poużywać to, co mam. Dlatego moje nóżki zawędrowały do fantastycznego sklepu przy metro centrum i zrobiłam małe zakupy. Przemiły Pan pokazał mi tyle cudownych zapachów, że nie wiedziałam, które wybrać mam. Ostatecznie zdecydowałam się na dwa zapachy wosku, oba kosztowały po 6zł, więc uważam, że za 8h teoretycznego wydzielania zapachu jest to naprawdę niewiele.
  • YANKEE CANDLE French Vanilla
    Pachnie przyjemnie słodko, zdecydowanie miła wanilia. Zdecydowałam się właśnie na ten zapach, bo jest szczególnie relaksujący i zdecydowanie miałam ochotę go zjeść ;).
  • YANKEE CANDLE Cranberry Chutney
    Fantastyczny zapach żurawiny, który faktycznie nim pachnie, jest lekko słodki, taki zdecydowanie o owocowej nucie. Naprawdę już nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła go wypróbować. Jestem ogromnie ciekawa, jak będzie nim pachniało mieszkanie.
Dodatkowo kupiłam sobie w końcu upragniony od jakiegoś czasu kominek. Ten wyglądał mi na dość przyjazny, więc właśnie na niego się zdecydowałam.  Bardzo podobał mi się jego wygląd i sądzę, że przy obecnym mieszkanku, większy na cały wkład wosku nie będzie mi potrzeby. Przy tym ma urocze zawijaski na sobie, które bardzo fajnie się prezentują. Jestem zadowolona ze swojego wyboru.

A wy kochane, jak spędzacie dzisiejszy dzień?
W
asi mężczyźni spisali się i grzecznie spełniali/spełniają Wasze marzenia ;)? 

50 komentarzy:

  1. mam nadzieję że będzie mi dane wypróbować te woski ;)

    a Dzień Kobiet spędzam w łóżku, chociaż tato tulipana przyniósł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się skusić :D bo to naprawdę fantastyczne, pachnie genialnie

      Usuń
  2. też mam kominek i używam wielu olejków dlatego u mnie w pokoju zawsze przepięknie pachnie:)a dzień cudnie spędzony najważniejsze, że z ukochaną osobą:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. French Vanila musi pachnieć bosko!
    Mój mąż robi dziś dla mnie pyszną kolację, już się nie mogę doczekać! :D

    Wszystkiego naj naj! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie bosko :)

      Ojjj zazdroszczę kolacji :D sama bym chciała taką dostać :D

      Usuń
  4. jak się korzysta z tych wosków ? Na jednym filmiku babeczka zachwalała to jako alternatywę w collegu gdzie w większości pokoi nie wolno palić świeczek żeby czujka nie wyczuła dymu. Więc jak to trzeba stopić, potem gdzieś wosk znika ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wosk palimy posiadając kominek i świeczuszkę.
      Tak jak na zdjęciu widać tam gdzie otwór wstawia się świeczuszkę, a w miejsce takiej małej misy kładzie się wosk, który pod wpływem temperatury topnieje.
      Używamy do momentu kiedy chcemy np. 15-20min potem gasimy świeczkę i aromat unosi się w pokoju w zależności od jego wielkości ;).
      Aby usunąć wosk wystarczy poczekać, aż wystygnie i prawdopodobnie może nawet po ostukaniu sam odejść, bo parafina się kurczy później. A jeśli nie możemy włożyć go do lodówki i tam na pewno się skurczy :).
      U mnie np. podzielę wosk na pół i jedną część schował, a resztę będę używała aż zapach nie wywietrzeje :).

      Z tym collegem to nie wiem, bo tu jednak palimy świeczkę :)

      Usuń
  5. mmm French Vanilla coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę bardzo delikatny subtelny zapach :)

      Usuń
  6. Nie kuś! Uwielbiam takie zapachowe woski <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kominki, ale nie uwielbiam wosków, bo mój kominek wygląda wtedy okropnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mmmm... chętnie poniuchałabym x3

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tarty z YC, na jesień i zimę jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak :D ale latem też jakieś świeże zapachy się przydadzą

      Usuń
  10. slyszałąm o tych woskach muszę wkońcu je powąchać :) i Tobie też życzę wszystkiego dobrego z okazji dnia kobiet:)

    OdpowiedzUsuń
  11. podobno bajecznie pachną, jest tak?:D


    najlepszego kobieto :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie bajeczne i co najlepsze to fakt, że w sumie mają tyle zapachów, że każda z nas coś dla siebie znajdzie, ba! Nawet się uzależni :D

      Dziękuję :*

      Usuń
  12. wyobrażam sobie ten zapach :) musi być boski! kominek przeuroczy :)

    Tobie Kochana również wszystkiego najlepszego życzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachy fantastyczne, po pokoju unoszą się jak marzenie :)

      Dziękuję :* Najlepszego raz jeszcze!

      Usuń
  13. Uwielbiam YC aaa :D Cranberry Chutney to był mój pierwszy zapach - bardzo świąteczny :D ubóstwiam go :D normalnie aż mi tu zapachniało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest taki owocowy i swiezy :-) nie tylko na swieta :-)

      Usuń
  14. A czy mogłabym poprosić o namiary na ten sklepik? Chętnie bym się wybrała skoro to w Wawie, bo zamawianie na stronie to nie to samo, a tak chociaż sobie poniucham :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest stoisko firmy Swiat Zapachow. Na ich stronie www sa ich lokalizacje. Mnie najblizej jest do malego sklepiku przy metro centrum w tym przejsciu na tramwaje jest on blizej kierunku Pragi, ale w razie czego wystarvzy przejsc dookola ;-) Ja sama tez wole poniuchac tym bardziej ze jest tyle fajnych tam zapachow

      Usuń
  15. uwielbiam :)))
    oj Kochana widzę, że nawet kubki zapachowe mamy podobne :))) mam te same woski :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz ;) czysty przypadek, bo wzięłam te, które podobały mi się najbardziej ;) A wybierałam je chyba z 30minut :D jeszcze z jedną panią

      Usuń
  16. Piękny kominek! Te woski mi się marzą, ale odstrasza mnie wysoki koszt przesyłki i fakt, że nigdzie nie ma tego zapachu, który chcę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Jeśli masz problem z zamówieniem, to mogę Ci w tym pomóc, dla mnie nie ma problemu skręcić tam, jestem obok centrum minimum 2 razy w ciągu dnia :D

      Usuń
  17. Za taką cenę nie ma się co zastanawiać :) To zdecydowanie lepsze rozwiązanie niż świeczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj tak tym bardziej, że popalisz tylko chwilę i już cały dom pachnie takimi smakołykami. Mają nawet smak ciasteczek :D ale stwierdziłam, że zbyt by mnie kusił i jeszcze wosk zaczęłabym jeść :P

      Usuń
  18. French Vanilla- coś czuję, że ten zapach by mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ten zapach jest dość uniwersalny i raczej każdemu by się spodobał :)

      Usuń
  19. Aaaaaaaaaaaaaaa kochana :) W koncu skusilas sie :D:D:D nooo ja kocham te woski :D Dzis doszly do mnie 4 nowe zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie chce znać te nowości :D ja najchętniej wykupiłabym cały sklep :D

      Usuń
    2. Vanila Lime, Mango Peach Salsa, Garden Hideaway, Fluffy Towels :) Ja najmocniej żałuję, że swiatzapachow sie nie otworzył w trójmieście :) Na szczęście mam ich online :)

      Usuń
    3. No niestety nie można mieć wszystkiego ;)

      Usuń
  20. U mnie ta firma jest nie do dostania ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. oooo coraz popularniejsze są, coś w nich musi być :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są ogromnie uzależniające :) A zapachów tyle, że cho cho :) Np. świeżego prania, mężczyzny, ciasteczek itp. masa cudowności owocowych... a Pan, który je sprzedaje tylko kuusi i kusi :D

      Usuń
  22. Świetny kominek,a woski są cudne,ja bardzo lubię zapach lawendowej wanilii YC:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę chyba wypróbować tą lawendę znaczy ją obwąchać, bo akurat jakoś mi pod palce nie wpadła :)

      Usuń
  23. Ja nie spotkałam się z produktami tej firmy w moim mieście niestety;/ Bardzo mnie ciekawią te woski. Muszę je jakoś zdobyć i wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mogę pomóc :) dla mnie kupić rzecz, którą mam pod nosem to niewielki wysiłek ;)
      Woski mają fantastyczne naprawdę mnie urzekają :)

      Usuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Odpowiem na każde pytanie i z pewnością nie ominę nikogo.
Dziękuję za KAŻDY post i zainteresowanie moim blogiem!
Pozdrawiam Serdecznie, Lyna_sama!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...