czwartek, 1 marca 2012

Zakupy: Phenomé po raz drugi

Jako, że niestety pudełeczka zawsze przychodzą do mojego domu rodzinnego :) niestety nie mogę się dzisiaj swoim cieszyć, ale z pewnością jutro to nadrobię. Wam dziewczyny życzę dobrej zabawy w wymacywaniu pudełeczka GlossyBox :).  Z pewnością wspomnę też o swojej dygresji na jego temat :). Mam nadzieję, że nikomu to przeszkadzać nie będzie po takiej ilości postów na ten temat :).

Ostatnio czytając coraz więcej o Phenomé i wgłębiając się w ich zasady znalazłam kilka produktów, które mnie zainteresowały. Oczywiście nie kupiłam wszystkich :P. Jednak zdecydowałam się przy wtedy trwających jeszcze promocjach na jeszcze jedne zakupy w tym sklepie. Zdecydowałam się na dwa produkty. Znów krem do rąk, bo jednak 15 ml, to mało produktu i używałam tego kremu cały czas i niestety się zużył, a spodobała mi się ta firma, więc zainwestowałam w kolejny. Tym razem podobno bardziej nawilżający i jak sama nazwa wskazuje regenerujący mianowicie: REGENERATING hand balm. Drugim produktem na który się zdecydowałam był przeceniony pumeks do stóp i powiem szczerze już po paru użyciach jestem nim zachwycona, ale na recenzję będzie trzeba poczekać. Tym samym zapraszam do oglądania zdjęć zakupów.
1/ Produkt to Milky Almond REGENERATING hand balm używam go już od jakiegoś czasu i pachnie bardzo, bardzo przyjemnie, jego konsystencja podoba mi się bardziej i naprawdę zapowiada się ciekawie.
2/ Produkt to Green Tea FRESH MINT heel pumice to bardzo fajny produkt, naprawdę mnie zaintrygował. Z tej serii Green Tea używam właśnie w domu gratisu. Zapach bardzo podobny do mydełka. Pumeks jest intensywny i ciekawie sobie radzi. Z pewnością zrobię mu recenzję, jak tylko ciut go po testuję dłużej.
 
3/ Produkt, a właściwie produkty to dwa gratisy, które już wcześniej otrzymałam i jak na razie testuję jedno mydełko właśnie Fresh Mint. Oba mydełka fajnie pachną i z czystą przyjemnością ucieszyłam, że będę miała coś w zapasie. 
 
Widać, że ostatnio produkty tej marki zaczęły częściej się pojawiać na blogach i bardzo dobrze. Bo są naprawdę ciekawe i można u nich znaleźć coś dobrego, właśnie dla siebie. Ja jestem jak na razie nimi mocno zaintrygowana i z czystą przyjemnością testuję zakupione produkty.
A jak Wam podobają się moje małe zakupy? Spodobał się, któryś z produktów?

44 komentarze:

  1. Chyba muszę w końcu wypróbować tą markę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie zerknij, warto polować zwłaszcza na promocje wtedy cena przyjazniejsza :D ja ten fajny pumeks dostałam za połowe ceny :)

      Usuń
    2. A tak w ogóle to ich kosmetyki kupujesz w internecie??

      Usuń
    3. Nie mam takiej potrzeby, kupuję je stacjonarnie ;)

      Usuń
    4. mają swoje sklepy? czy w douglasie?? nie wiem gdzie ich szukac?

      Usuń
    5. Mają swoje placówki na ich stronie są wszystkie wypisane:
      http://phenome.pl/pl/m1/nasze-sklepy

      Usuń
    6. No szukałam takiego spisu na ich stronie i nie widziałam.. a faktycznie na górze jest coś takiego. Dzięki

      Usuń
  2. Phenomé kusi mnie niesamowicie, ale na razie twardo nic nie kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie kusi, mnie brutalnie skusił robiąc takie obniżki :D

      Usuń
  3. dzieki blogom poznałam te marke czy można dostac stacjonarnie te kosmetyki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale jest tych sklepów bardzo mało tutaj są wypisane:
      http://phenome.pl/pl/m1/nasze-sklepy
      Mnie ona się ogromnie podoba ;)

      Usuń
  4. Ach Ty paskudo, kusicielko :) Zazdroszczę Ci dostępu do Phenome :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj tylko trochę kuszę ;P Pamiętaj, że w razie czego zawszę mogę pomóc ;)

      Usuń
    2. Pewnie ;) ja codziennie praktycznie koło centrum jestem ;)

      Usuń
  5. Ech i znów łażą mi po głowie zakupy :D szkoda że ich w środku nie pokazałaś :) ..a może i dobrze? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie pokarzę ;P ale przy recenzji :) tak dla zachowania tajemniczości, ale to są tubki takie jakie mają praktycznie w standardach :)

      Usuń
  6. W pobliżu mojego miejsca zamieszkania niestety nie ma tej firmy. Może kiedyś skuszę się i zamówię coś w sklepie internetowym, ale ja zazwyczaj lubię pomacać coś zanim kupię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie internetowych chyba nie mają zniżek :) W razie czego mogę pomóc :) Ale sama też wolę najpierw kosmetyk pomacać obadać a dopiero potem kupić :P

      Usuń
  7. Świetne zakupy - czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. opakowania są dopieszczone :) super, powodzenia w dalszym używaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przede wszystkim są one wykonane z materiałów przeznaczonych na recycling :) i są ze źródeł odnawialnych

      Usuń
  9. ja jestem bardzo dlugo wierna swojej neutrogenie i ciezko mi zmienic się na inny, jakos tak przyzwyczailam sie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś ją używałam, lubię ale mnie nie zachwyca :)
      Lubię testować co rusz nowy krem, bo nudza mi sie zapachy :)

      Usuń
  10. Jak wygram w totka to wykupię cały ich sklep :P
    Zielona herbata brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety dziś nikt nie wygrał :P
      Jest ogromnie kuszaca :d naprawde podoba mi sie ten pumeks :D

      Usuń
  11. Hand balm chętnie bym przygarnęła :)
    Phenome kusi coraz mocniej;) Mam ochotę na olejek nawilżający i własnie cos do rąk:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ten krem podoba się bardziej niż wcześniejszy i ma o wiele ładniejszy dla mnie zapach ;) Oni w ogóle mają piękne zapachy i fajne produkty :D

      Usuń
  12. Mam zamiar kupić sobie coś z tej firmy, ale na razie nie mogę się do tego zabrać. Jestem bardzo ciekawa ich działania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem coraz bardziej zadowolona pod tą kwestią :)

      Usuń
  13. Zapach mnie strasznie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  14. no znowu kusisz tym Pheneome :) bo ulegnę i będziesz miała mnie na sumieniu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusić trzeba :D A kto Pandorką kusi okropnie co :P
      Ulegaj :D mnie się ich produkty bardzo podobają, na pewno coś by Ci się u nich spodobało :)

      Usuń
    2. no właśnie tego się obawiam Kochana :P

      Usuń
    3. No masz się czego obawiać ;)

      Usuń
  15. podoba mi się zielona herbata w składzie
    może kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie bardzo ładnie :) moje stópki są bardzo zadowolone

      Usuń
  16. nie znam tej firmy, ale zielona herbata musi ładnie pachnieć

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że u nas nie ma tego sklepu :(

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Odpowiem na każde pytanie i z pewnością nie ominę nikogo.
Dziękuję za KAŻDY post i zainteresowanie moim blogiem!
Pozdrawiam Serdecznie, Lyna_sama!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...