sobota, 31 marca 2012

KissBox marzec 2012

Witajcie ostatnio w ogóle prawie mnie nie ma. Niestety mam tyle na głowie, że jak przychodzę po 15h do domu to mam ochotę iść spać, ale nie trzeba jeszcze trochę porobić. Staram się czytać Wasze posty i postaram się w ten weekend trochę nadrobić zaległości u Was.
Ten tydzień przyniósł mi kilka fajnych rzeczy, które sobie sama kupiłam(ahhh te BlogBoxy xD coś zawsze się przez nie trafi do koszyka :P) jedne w drogerii, inne przez internet. W miarę możliwości wszystkim się pochwalę, zwłaszcza z jednego jestem zadowolona, ale to już jutro Wam pokażę. Dziś zaplanowałam coś, co nie do końca mi się spodobało z wielu przyczyn. A mianowicie post o marcowym KissBoxie...
Nie spodziewałam się aż tak słabej przynajmniej dla mnie zawartości.  Ja wszystko rozumiem, że nie każdy box będzie dla nas czymś niesamowitym, ale jednak są jakieś normy, które wypadałoby przestrzegać. Min. jak długo zamierzają męczyć nas IsaDorą, która notabene "miesiąc" tego dała kompletną klapę, a w tym boxie 3 z 5 produktów są właśnie od nich, ba nawet rekompensata w postaci maskary przyszła (dostałam dwie, bo wtedy dwa boxy kupiłam).
Karteczka informacyjny (w końcu zmienili rok)
Mnie w tym małym wstępie zirytowała jeden waży element. Trzeci akapit:
"Za każdym razem dokładamy starań, aby zawartość KissBoxa POMAGAŁA odkrywać kosmetyki, których WCZEŚNIEJ NIE ZNAŁAŚ."
Jak ja mogę niby nie znać tych firm, skoro w pierwszym lepszym Rossmannie, Naturze itp. mogę znaleźć te produkty? Gdzie tu ta dbałość o klienta? Za dużo wymagany, jako klientki? Nie ma w tym pudełku ani jednego produktu, który by mógł mnie zaintrygować i którego przynajmniej ze wzroku nie kojarzyłam.
Zawartość dla mnie bardzo mało zróżnicowana, nijaka i bezwyrazowa. Ja osobiście nie przepadam za błyszczykami wolę pomadki/szminki. Nie lubię się tak lepić i wystarczy mi tych błyszczyków, które mam. A tu dostałam aż dwa takie produkty i to jeszcze jednej i tej samej firmy.
Produkty:
  1. Mleczko do demakijażu  - Gent;e Eye Make-up remover - IsaDora próbka 15ml;
    Nie przekonuje jakoś ten produkt, ale spróbuję go zużyć, bo gramaturę ma malutką.
  2. Błyszczyk Moisturizing Lipglos - IsaDora próbka 6ml;
    Kolorek całkiem ładny pewnie kiedyś go zużyję, albo spróbuję. Może mi się spodoba, nie wygląda tak źle przynajmniej lepiej niż te z wcześniejszego boxa;
  3. Błyszczyk Jelly Gloss - IsaDora pełnowymiarowy produkt 6ml;
    Ten wygląda dla mnie chyba ciekawiej niż wcześniejszy, no nic zobaczymy na razie go nie będę rozpakowywać. Produkt jest zabezpieczony folią i mam pewność, że nikt go wcześniej nie otwierał.
  4. Chusteczki brązujące - Rimmel próbka saszetka;
    Próbka jak z gazety. A sama nie używam takich cudaków, wolę naturalną opaleniznę;
  5. Modelujący róż do policzków "2 Skin" Pocket Rouge - Bell  brak informacji na produkcie odnośnie jego wagi. Prawdopodobnie to też pełnowymiarowy produkt 4,5g;
    Tego to szkoda mi już komentować, nie przepadam za produktami Bell.
Dodatkowo "rekompensata":
  • Big Bold Mascara super volumizing - IsaDora pełnowymiarowy produkt 14ml
    I chyba z tego produktu jestem najbardziej zadowolona. Wyglądają całkiem porządnie, są zabezpieczone. Zobaczymy jak się będzie sprawował. Nie wiem, czy moja bratowa będzie chętna na drugi egzemplarz :). Zobaczymy.
A o to wszystkie produkty od KissBoxa, wygląda to razem ładnie, tylko mimo wszystko nie jestem zadowolona. Na całe szczęście nie wydałam na niego 35zł tylko 25zł po starej cenie, za takie pieniądze jestem w stanie przeżyć tego boxa. Mam nadzieję, że w przyszłym miesiącu się poprawią i tym razem będą punktualni, jeszcze nie zrezygnuję z subskrypcji, bo lubię boxy, ale kto wie jak dalej będą toczyły się ich losy...
Was już nawet nie pytam, co sądzicie o zawartości, tylko ślę buziaki i do jutra!
Lyna_sama

56 komentarzy:

  1. Kochana, zobacz sobie na to http://www.groszki.pl/groszki/1,95942,6854965,Letnia_promocja_IsaDora.html

    Czy to nie produkty z lutowego i marcowego Kissboxa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic mi już nie mów jestem tym zniesmaczona :/ KissBox robi sobie złą opinię zadając się z tą marką...

      Usuń
    2. Ja dlatego już dziękuję na zawsze za KissBoxa, ;/ swoją drogą ciekawe, czy dostanę ten tusz za lutowe pudełko...

      Usuń
    3. Pewnie kiedyś przyjdzie, ale kiedy to kto tam ich wie :/

      Usuń
    4. Asqua oni chyba tą pożal się boże rekompensatę wysłali tylko dziewczynom, które zamówiły marcowe pudło, bo ja też nie dostałam tuszu. Nawet nie skomentuję tego, że w marcowym boxie 3 z 5 produktów są przeterminowane ;/ Żenada, a nie firma.

      Usuń
    5. wow- szok przeżyłam widząc tą stronę, że to jakieś gratisy do zakupów...masakra, cieszę się, że w zeszłym miesiącu zrezygnowałam z kissboxa.. Oby Glossy mnie nie zawiodł..

      Usuń
    6. Dziewczyny to ze dodawali do zakupow w 2009 nie znaczy ze sa przeterminowane, jestem zniesmaczona zawartoscia, ale ja jeszcze nie dostalam, czekam wiec choc wiem co zawiera i mi słabo:(Produkty dołaczone sa nadal dostepne w sprzedazy wiec nie sadze by byly przeterminowane, ale moze sie myle?Ale fakt,ze dolaczane sa czesto jako gifty do zakupów Isadory

      Usuń
    7. Teoretycznie mówili, że wysłali dziewczyną, które miały lutowego boxa, bo paczka przyszła osobno nadana :)
      A co do tego,że dodawali to do zakupów popieram zdecydowanie co powiedziała 4premiere....
      Mimo to człowiek czuje się oszukany, bo miały to być fajne nieznane przez nas kosmetyki a tu gratisy do zakupów...

      Usuń
    8. Isa Dora wyczyściła magazyny :))

      Kiss Box od dawna jest dla mnie skreślony. W tym pudełku fajny jest róż z Bell, bo mam taki i bardzo go lubię. A tak to żałowałabym każdej złotówki wydanej na to pudełko :)

      Usuń
    9. Ja żałuję trochę tych pieniędzy...

      Usuń
  2. Sama nie wiem.. jakoś mnie kissbox w ogóle nie przekonuje :/ Zwłaszcza ten z marca, nie licząc maskary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KissBox odstrasza tymi swoimi wybrykami :/ racja tylko maskara wygląda ok, która do boxa nie nalezy

      Usuń
  3. Jak dla mnie porażka..I znowu ta IsaDora..totalnie mnie zawartość nie przekonuje:/

    OdpowiedzUsuń
  4. msakra moim zaniem, w sensie box na odwal się....nie zamawiałam żadnego kissboxa i bynajmniej nie mam zamiaru na pewno zamiawiac...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie GlossyBox się podobał i wcześniejsze KissBoxy były ok, ale to co teraz zaprezentowali to porażka :/

      Usuń
  5. Szczerze mówiąc mam już serdecznie dosyć IsaDory i nie wiem czy kiedykolwiek zdecyduje się z własnej woli na jakikolwiek ich produkt. Zwyczajnie mnie do siebie zrazili. Nawet nie wiesz jak bliskie są mi Twoje odczucia - zapłaciłam za Kissbox 25 zł (więc nie majątek), błyszczyków nie lubię i sama sobie nie kupuję, żadnych specyfików do opalania nie stosuje, wolę naturalną opaleniznę.. Zdecydowanie najbardziej mimo, że jeszcze jej nie używałam jestem zadowolona z pełnowymiarowej mascary od IsaDory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wykupionego jeszcze jednego Kissboxa, kwietniowy raczej będzie moim ostatnim...

      Usuń
    2. Mam takie same odczucia co ty eM :)
      Ja jak kwietniowy mnie zawiedzie definitywnie z nimi kończę współpracę...

      Usuń
  6. beznadzieja jakas ten kissbox...

    OdpowiedzUsuń
  7. kiepskie te produkty.. nie ma nic z pielęgnacji..:/ nie stara się kiss box

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam dostawać coś z pielęgnacji, kolorówkę wolę swoją, więc ten kissbox no niestety u mnie stracony :/

      Usuń
  8. Ja na swoje pudełko wciąż czekam, co doprowadza mnie do pasji. Jak tak można- każdy płaci tyle samo, a jedni są traktowani lepiej, inni gorzej. Mogli dać nam wybór- np. ktoś kto będzie chciał, zapłaci za pudełko mniej i przyślą mu je InPostem. A w ten sposób podchodzi do pod oszustwo- wykupiłam boxa z dostawą kurierem, a dostaję boxa z dostawą przez firmę pocztową, która działa na zupełnie innych zasadach.
    O zawartości tego pudełka już się nie wypowiadam, bo by mnie normalnie coś trafiło.
    Miesiąc temu byłam zagorzałą fanką KB, a po tym wszystkim jestem bardzo wkurzona ich podejściem do klienta i dlatego zdecydowałam się rozwiązać z nimi współpracę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie rozumiem ich podejścia... coraz trudniej jest mi to zrozumieć i zaakceptować. W ogóle nie rozumiem czemu wszystkie paczki nie mogą dość jednego dnia?
      A może mieli cześć jeszcze nie gotowych?? ehhh...

      Usuń
  9. wcześniej żałowałam, że nie zamówiłam, a teraz ogromnie się cieszę. zawartość tego boxa jest (jak dla mnie) beznadziejna. tak jak napisałaś, te kosmetyki możemy kupić w pierwszej lepszej drogerii i to raczej nie są kosmetyki, których 'wcześniej nie znałam'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i wogóle nie widzę, aby ekipa kissboxa się starała. wcześniej był błyszczyk, teraz znowu błyszczyk i to razy dwa. i co to za kiepski 'pomysł', że niektóre dziewczyny dostały pudełko w piątek, a reszta ma czekać do poniedziałku. ogólnie mówiąc, kaszana! :D

      Usuń
    2. Oni w ogóle się nie starają, a przynajmniej my tego kompletnie nie widzimy O.o.
      Jeśli chodzi o KissBoxy to ogółem mi się podobały najbardziej styczniowy, lutowy też miał cześć fajnych produktów, a to to klapa...

      Usuń
  10. Słaby ten kissbox ja czekam na Shiny box:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na szczęście nie zamawiałam już moja siostra miałam subskrypcję na 3 miesiące i ponownie dostaje starocie od StaroćBoxa, jestem tak wkurzona jak zobaczyłam na stronie groszki.pl że to gratisy z roku 2009 to mnie szlag trafił , miały to byc kosmetyki jakich nie znamy i nowości a tu takie coś ?! Nie to się juz nadaje do Rzecznika Praw Konsumenckich ,
    Myślałam że StaroćBox był tylko kozłem ofiarnym w poprzednim miesiącu i to IsaDora wykorzystała ale widzę że ich to nic nie nauczyło i dalej wciskają te starocie z premedytacją to się w głowie nie mieści .

    Siostra napisałam maila do kissBoxa że nie odbiera tego pudełka niech się nim wypchają a chce zwrot pieniędzy ale oczywiście nie odpisali a było to wczoraj rano więc nie wiem co z tego będzie . Dla mnie spaleni !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie napisz mi jak się ta sytuacja skończyła. Ja się w cale nie dziwię, że nie chce przyjąć boxa bo to jest kpina to co tym razem dali :/.
      Szkoda czasem już nawet komentować...

      Usuń
  13. W ten oto sposób stracili kolejną część subskrybentów. Po aferze z IsaDora powinni Wam o tej firmie nie przypominać. Zrobili coś zupełnie odwrotnego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiolka masz 100% rację, stracili bardzo bardzo dużo na naszym zaufaniu i to chyba najgorsza rzecz jaką mogli zrobić. Ja na IsaDora nie mogę patrzeć i z własnej woli raczej nic od nich juz nie kupię ;/ szmuglerska firma... a KissBox daje się wykorzystywać

      Usuń
  14. znów im coś nie wyszło.. żenada!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie Marti mają większe problemy niż u ciebie, po przynajmniej ty ostatnio ładnego boxa dostałaś ;)

      Usuń
  15. Ja tam nigdy nie byłam przekonana do tego właśnie boxa i chyba nie nabirę na nich ochoty..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię takie niespodzianki i mi się one podobają :) ale to co zrobił Kiss było niesmaczne :/

      Usuń
  16. straszna miernota. szkoda. ja czekam na glossy boxa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda to trochę..biednie. o.O
    Dla takiej zawartości KissBox podwyższył cenę pudełeczka? o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehhh.... zdecydowanie biednie, nie wiem kto tam u nich tym zarządza, ale jest tragedia

      Usuń
  18. po takich postach cieszę się, że się nie skusiłam na boxa;)

    OdpowiedzUsuń
  19. mialam zamiar wzisc sie za udzial z glosy boxa ale zrezygnowalam :) nie przemowilo to do mnie :) tenn blyszczyk kuszacy taki delikatny odcien :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja liczę na GlossyBoxa mam nadzieję, ze mnie nie zawiedzie jak ten box ;)

      Usuń
  20. Jak dobrze, że ja się od nich trzymam z daleka... Straszna klapa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jeszcze nie dostałam swojego boxa, ale mam zamiar odesłać im go z powrotem. Poza tym zrezygnowałam z boxa kwietniowego. Rozumiem raz popełnić błąd, ale drugi pakować się w to samo? Istna kpina ;[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam czasem wrażenie, że nie wiedzą, co robią :/

      Usuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Odpowiem na każde pytanie i z pewnością nie ominę nikogo.
Dziękuję za KAŻDY post i zainteresowanie moim blogiem!
Pozdrawiam Serdecznie, Lyna_sama!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...