wtorek, 6 marca 2012

Prezent od memo BOOK!

Moje kochane pisałam Wam w tym poście LINK! o fajnych zeszytach jakimi są memo BOOKi i faktycznie dobrze mi się ich używam. Jako, że była możliwość wypełnienia ankiety na temat jakości produktów i jak można je ulepszyć, zmienić to stwierdziłam, że wypełninię ją. Przy tego typu rzeczach często staram się być nad wyraz dokładna, zwłaszcza jak coś mi się spodobało :). Tym razem się przyłożyłam i wyobraźcie sobie moje zdziwieni, jak jakiś czas temu napisali do mnie z memo BOOK, że w podziękowaniu za rady jakie im napisałam proszą mnie o przesłanie swojego adresu, by móc przesłać mi podarunkowy kalendarz na rok 2012 :). Byłam zaskoczona i mile zdziwiona. Przesłano mi również link z dostępem dla wszystkich fanów kropeczkowego świata do dodatkowych gratisów :) i wy możecie wypróbować jak pisze się na kropkach, bo jest możliwość wydruku strony A4 :) jeśli do mnie napiszecie e-maila to wam go podam. Nie chcę tego publikować na blogu :).
Musiałam się pochwalić, bo kiedy przyszedł do mnie GlossyBox, również ten mały pakuneczek zawitał w progi mojego domku. I mimo, że nie jestem fankom kalendarzy (moja głowa wystarcza mi za takich 10 :P). To ten przypadł mi do gustu. Jest mały, poręczny i lekki. Do torebki idealny. A przy tym ma naprawdę śliczny wzorek. 100% oryginalności :). Szkoda tylko, że wewnątrz kalendarza nie ma kropek. Mimo to bardzo mi się spodobał.
Wybaczcie mój palec i paznokieć oraz skórki, ale niestety brak czasu powoduje takie okropności :D
Jak Wam podoba się taki sposób otrzymywania przypadkiem gratisów? Podoba Wam się mój kalendarz. 
Wspomnę też, że firma memo BOOK w żaden sposób mnie nie sponsoruje :).
To chyba dziś na tyle. Mam cięży dzień dziś, więc trzymajcie kciuki. Dużo roboty i nie zapowiada się żeby było w przyszłości mniej :P.
Buziaki Lyna_sama!

35 komentarzy:

  1. ale super.. świetny kalandarzyk :) uwielbiam takie niespodziewane prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D to ogromnie sympatycznie coś takiego dostac

      Usuń
  2. Świetny prezent Ci zrobili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba się!

    Ja też bardzo je lubię i cieszę się z najmniejszego drobiazgu.
    Bardzo sympatycznie z ich strony :)

    Czasem po zamawianiu artykułów malarsko-papierniczych, razem z nimi przychodzi do mnie sympatyczny prezencik-niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) ostatnio wygrałam ich zeszyt na fb i czekam na przesyłkę :)
    ale fakt, szkoda, że kalendarz nie ma w środku kropeczek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę szkoda, ale z zewnątrz jest świetny :D

      Usuń
  5. Bardzo fajny prezencik Ci zrobili :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kalendarzyk , przydałby mi sie taki :D

    http://weeronika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło z ich strony :)
    Ja noszę w torebce taki mini kalendarz, bo nigdy nie wiadomo kiedy będzie trzeba coś zapisać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj takie rzeczy pamietam, albo mam jakiś zeszyt, więc ogólnie kalendarze ni są mi potrzebne, ale ten jest ładny

      Usuń
  8. Kalendarzyk zawsze się przyda :) Ja już od dłuższego czasu chce zamówić sobie Memo Booka ale jakoś nie mogę się zebrać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super niespodzianka :) I te kropeczki świetnie wyglądają ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. takie prezenty to sama przyjemność. jestem ciekawa jak pisze się na takich kropkach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie że nagradzają za poświęcony czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło z ich strony :) od razu lepiej myśli się o takiej firmie

      Usuń
  13. Gratulacje!!! Ja tez uwielbiam gdy pan listonosz przynosi mi prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę sobie sprawić taki zeszyt w kropki! :)

    Ps- bardzo miło z ich strony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam bardzo fajnie mi się w nim pisze, jest ogromnie wygodny :) i dobre formaty mają :)

      Usuń
  15. Piękny i bardzo praktyczny prezent. Gratuluję! :)
    Ja nawet nie chcę patrzeć na memo book- kocham zeszyty i wiem, że jak tylko kupię jednego memo, to się uzależnię i zbankrutuję na nowych zeszytach xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam uwielbiam produkty papiernicze i mogłabym to chomikować tonami :D

      Usuń
  16. bardzo mnie zainteresowały te zeszyty :))) Chyba sobie zamówię coś do blogowych notatek :)
    A kalendarzyk fajny prezent, faktycznie szkoda tylko, że też nie jest w kropeczki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, że nie w kropeczki, ale nawet taki i się podoba :D

      Zdecydowanie fajna rzecz taki zeszyt :)

      Usuń
  17. A ja sobie nie wyobrażam życia bez kalendarza i organizera :) Fajna niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No moja głowa jest wystarczająca na to wszystko :)
      A niespodzianka świetna :)

      Usuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Odpowiem na każde pytanie i z pewnością nie ominę nikogo.
Dziękuję za KAŻDY post i zainteresowanie moim blogiem!
Pozdrawiam Serdecznie, Lyna_sama!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...