czwartek, 23 lutego 2012

Wyniki mojego rozdania urodzinowego!

Kochane! Właśnie udało mi się zliczyć wszystko i przeczytać Wasze odpowiedzi :). Dziękuję za tak wielkie zainteresowanie, naprawdę się nie spodziewałam tylu chętnych.
Dziś są moje urodziny i udało mi się przez to przebrnąć jeszcze. Dziękuję Wam też za wszystkie życzenia urodzinowe :) bardzo mi się miło zrobiło!
A teraz.... emocjonująca chwila, moje rozdanie urodzinowe wygrywa....!
Nagroda główna trafia do eM! Gratuluję Ci kochana :)
Nagroda specjalna, za odpowiedź, która najbardziej mi się spodobała ląduje do xkeylimex!
Obie proszę o jak najszybsze skontaktowanie się ze mną czas na to 7 dni, później wylosuję kolejne osoby.

Gratuluję wszystkim wygranym i wszystkim, który chcieli wziąć udział w moim rozdaniu! 

Buziaki Wasza Lyna_sama

46 komentarzy:

  1. tradycja , tyle zgloszen do rozdan i marne wyniki xDD


    gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam wszystkich na moje rozdanie , moze tam sie wam poszczesci ,

    to taki przedsmak prawdziwego rozdania które nastapi przy 100 obserwatorów ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego, czego tylko pragniesz! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile to już latek stukneło Kochana, co?:))) Wszystkiego najlepszego i najzdrowszego :*

    ps. u mnie tez rozdanie, do wygrania beauty blender :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* 21!

      Z chęcią, ale nie będę zabierać szansy dziewczynom, aby go wygrać, bo mam swój i jeszcze jeden w zapasie :)

      Usuń
  5. Wszystkiego co najwspanialsze! :)
    I gratuluję zwyciężczyniom takich nagród.

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego pomyślnego ! :*
    i luzów na uczelni rzecz jasna:D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O luzach nie ma co marzyć, już w kość dostałam :/

      Usuń
  7. Gratulacje dla eM! :) Niech jej się dobrze testuje.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. po pierwze wszystkiego naj naj :* sto lat!! po drugie gratulacje dziewczynom :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla Ciebie urodzinowe uściski
    a dla dziewczyn gratulacje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spełnienia wszelkich marzeń, tych DUŻYCH i tych małych:):)
    I gratulacje dla eM:)!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wierzę... Dziękuję !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. No to sto lat, wszystkiego najlepszego, happy birthday i w ogóle :)
    A dla eM gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, nie wierzę :) Chyba będę musiała podzielić się nagrodą z moimi przyjaciółmi, bo to im zawdzięczam fakt, że miałam co opisywać ;)
    Gratulacje dla eM :*
    A Tobie kochana życzę szczęścia i miłości- moim zdaniem nic więcej nie potrzeba ;)

    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no widzisz :D jaka szczęściara z Ciebie ;)

      Dziękuję :*

      Usuń
  14. Wszystkiego Najlepszego Kochana! :*:)
    Gratulacje dla eM i xkeylimex :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję!!
    100 LAT:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepszego dla autorki i najlepszego dla zwyciężczyń.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje.
    nowy post.zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale byłam blisko, Gratulacje dla wygranych !
    i Wszystkiego Najlepszego :))
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratulacje! i najlepszego;*
    byłam tak blisko:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Odpowiem na każde pytanie i z pewnością nie ominę nikogo.
Dziękuję za KAŻDY post i zainteresowanie moim blogiem!
Pozdrawiam Serdecznie, Lyna_sama!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...