sobota, 25 lutego 2012

Przesyłka od Marti pigmenciaki i prezenty

Zaczęłam kolejny semestr studiów i zapowiada się bardzo ciężko niestety. Ale postaram się, aby nie było zbyt dużych przerw w blogowaniu :). Bo sprawia mi to nie małą przyjemność.  Chciałabym też wszystkim podziękować, za miłe słowa i życzenia z okazji moich urodzin.
Jesteście wszystkie kochane!
Dzisiaj chcę Wam pokazać, co przyszło dla mnie w tym tygodniu od Marti, śmieję się, że taki prezent urodzinowy ;). Tym bardziej, że dostałam od niej znaczące dodatki :). Za co już z całego serducha dziękuję, kompletnie się tego nie spodziewałam.
Już kiedy Marti wstawiła na swoim blogu wyprzedaż się zainteresowałam tyle MACa w jednym miejscu nigdzie nie ma :D, oprócz ich salonów ;). Sama zainteresowałam się pigmentami, bo z nimi miałam najmniej wspólnego i wybrałam:
  • Silver Fog 05,ml;
  • Stacked 1! Crush Metal Pigment - ciemny fiolet 0,5ml;
  • Vanilla 0,5ml;
  • Grape 0,5ml;
  • Bloodline 0,5ml;
Marti dorzuciła mi aż (za co dziękuję):
  • Mega-Rich pigment;
  • błyszczyk MAC Lavender Wind, który wygląda fantastycznie, ale nie mogę go jeszcze używać - mały problem na ustach z powodu przeziębienia.
Marti jeszcze raz Ci dziękuję :* Buziaki! Jestem bardzo ciekawa jak mi się będzie testowało te produkty. Jak na razie użyłam tylko jednego pigmentu dziś Vanilla i to na sucho, trzyma się świetnie :).
To na tyle dziś. Buziaki!

50 komentarzy:

  1. Miałam ten błyszczyk, fajnie się spisują. Choć sama za błyszczykami nie przepadam :) Życzę powodzenia na studiach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam jeszcze żadnego błyszczyka z MAC, sama też jakoś aż tak często nie używam wolę szminki, ale ten fajnie wygląda :D i ciekawie pachnie
      Nie dziękuję :P

      Usuń
    2. Zdecydowanie - uwielbiam ich zapach! Ja z MAC mam obecnie tylko dwa. Czterech(?) się pozbyłam, bo zwyczajnie termin ważności goni, a ja ich i tak nie używałam :) Właśnie dziś pisałam o Viva Glam Gaga, bo to chyba najładniejszy kolor :)

      Usuń
    3. Muszę zerknąć.
      Ja mam kilka błyszczyków i tyle mi starczy nie chcę więcej :)

      Usuń
  2. alez Ci zazdroszcze tego błyszczyka:))))Piekny, Marti jest kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zachwycona, byłam zaskoczona jak go zobaczyłam :).
      A Marti jest baaardzo kochana :)

      Usuń
    2. Wy też jesteście dziewczynki :*

      Usuń
  3. Oh! Jak ja bym chciała ten blyszczyk :D
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz dobrze :)) miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za błyszczykami, ale muszę przyznać że ten ma bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zastanawiam się czy nie zamówić parę cieni z MAC, na pewno wziełabym vanilie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już 3 razy miałam kupić ten cień, ale nie mieli go za każdym razem :) na pewno sobie go sprawię, pigment bardzo fajny :)

      Usuń
  7. Hahaha, ja w swojej przesyłce znalazłam niespodziewana szmineczkę :) Jutro ją pokaże bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Grape fajnie wygląda ! Miłych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze :) Eppendorfki. Jeszcze ich nie widziałam w takim zastosowaniu i nawet mi to nie przyszło do głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo dziękuję w końcu wiem jak się to nazywa :)

      Usuń
    2. Hehe :) Ja w nich czasem też trzymam takie kolorowe cudeńka, tyle, że to moje związki do badań. Swoją drogą używane jako pigmenty, ale w farbiarstwie.

      Usuń
    3. No cóż ludzie są twórczy :D i wymyślą jeszcze inne przeznaczenia

      Usuń
  10. ja też się shopinguję u Marti! Jest kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki dziewczynki.. to Wy na mnie tka pozytywnie działacie :) tak naprawdę do ja wredna baba jestem ;) sesese

      Usuń
  11. A ja jakos nie przepadam za blyszczykami z Mac.
    Za to pigmenty fajna sprawa, nawet niekoniecznie z Mac.
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ich najbardziej się podobają :)

      Usuń
  12. Śliczny kolor błyszczyka, chętnie bym się na niego skusiła, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ah ah, ale my MAComaniaczki jestesmy ;D

    w ogole, zgosilas sie juz do blogboxa na obsession? ja sie juz doczekac nie moge, waaa!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłosiłam się prawie tego samego dnia :D
      MAC rządzi ;) lubię ich produkty

      Usuń
  14. Uwielbiam pigmenty MAC :) Są cudne! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak tak dalej bedzie zdecyduje sie na pełnowymiarówki :D

      Usuń
  15. maluj się Kochana i pokazuj rezultaty :*

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Odpowiem na każde pytanie i z pewnością nie ominę nikogo.
Dziękuję za KAŻDY post i zainteresowanie moim blogiem!
Pozdrawiam Serdecznie, Lyna_sama!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...