niedziela, 25 grudnia 2011

Wesołych Świat 2011!

LINK!
 ☃☄
Witam, was dziś tylko i wyłącznie życzenia świąteczne. Niestety nie wiem jak w najbliższym czasie będzie z recenzjami. Wzięłam z mieszkania aparat, ale gapa zapomniałam kabelka do niego, abym mogła wstawić zdjęcia do komputera i nieświadoma dziś robiłam tonę zdjęć wszystkiego i niestety nie mogę wam pokazać mojej choinki i ozdób. Ale nadrobię to w podsumowaniu świąt i dni wolnych ;).

☃☄☆

Poniżej prezentuję wam zdjęcie zrobione telefonem mojego stroika jaki wykonałam na święta :D. W rzeczywistości wygląda on znacznie lepiej, ale mam nadzieję, że chociaż tyle przybliży wam moją świąteczną atmosferę :).

Został ciut uzupełniony i posypany cynamonem i imbirem, bo zdjęcie wykonane było w tamtym tygodniu ;)
 A teraz przechodzę do sedna sprawy!


☃☄

Życzę wam spokojnych Wesołych Świat, abyście wszyscy mogli odpocząć, 
spędzić czas z rodziną, nabrać sił na dalszą pracę.
Powodzenia w życiu, radości i pomyślności, żeby Wam się układało tak jakbyście sobie tego wymarzyli.
A i wszystkim duuuużo, duuuuużo zdrówka, miłości i UŚMIECHU!
Z całego mojego serducha składam Wam najszczersze życzenia i pozdrawiam!
Lyna_sama

☃☄☆

A tu mały bonusik ;) Zrób sobie choinkę!

14 komentarzy:

  1. Lynciu Kochana, również życzę Ci cudownych świąt pełnych spokoju i miłości!

    PS: śliczny stroik! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak,aż nie mogłam się zdecydować na kolory których użyć jako pierwsze, teraz mogę szaleć z kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ten stroik z pewnością napełnia zapachem cały dom :) super Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w tym roku odpuściłam sobie stroiki itp
    mam tylko niebieskie lampki choinkowe przywieszone w pokoju, ale nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. @Obsession Dziękuję i wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @smoky evening eyes Dziękuję i również życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. @Lyna_sama: na wizażu jest wątek rozbiórkowy kremów BB, stamtąd mam swoje cudeńka, więc zobacz co tam się dzieje :) na pewno znalazłabyś coś dla siebie :)
    pisałam o nim po otrzymaniu przesyłki z próbkami BB kremów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. @mala0727 Dzięki za informację :)

    OdpowiedzUsuń
  9. @Ladies - Behind The Scenes Cieszę się :D u mnie wszystkim się podobał :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Odpowiem na każde pytanie i z pewnością nie ominę nikogo.
Dziękuję za KAŻDY post i zainteresowanie moim blogiem!
Pozdrawiam Serdecznie, Lyna_sama!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...