niedziela, 11 grudnia 2011

MAC Iced Delighth Eye Bag - Glitter and Ice

To świetny zestaw, który nabyłam w MAC. Kolory od razu przypadły mi do gustu i fakt, że w sumie zaoszczędziłam na tym zestawie ;).
Jednej rzeczy z całego zestawu jeszcze nie używałam - maskary. Na razie używam swojej Covergirl lashblast i mam otwartą z Clinique, jakoś szkoda mi otwierać coś kolejnego, więc leży sobie z boku obok benefit, którą kupiłam taniej ze zniżką w Sephorze. Trochę więc zapasów mam :D.



Zestaw  MAC Iced Delighth Eye Bag - Glitter and Ice zawiera:
  1. Cienie: 
    • 1A - Silverwear wykończenie Frost;
    • 1B - Blue spruce wykończenie Velvet.
  2. Maskara ZOOM FAST BLACK LASH 8g (tylko jej nie używałam z całego zestawu);
  3. Kredka (wkład sam ;)) Graphblack Technakohl Liner Eye-liner Kajal;
  4. Pędzel 275SE do makijażu oka - w sumie za wiele go nie używałam, ale na prawno do poprawek na jakiejś imprezie mógłby się przydać.


Tak z bliska prezentują się cienie. Najbardziej przypadł mi do gustu Silverwear, często używam go na co dzień. Ciekawie podkreśla oczy, mnie jego efekt bardzo się podoba. Samym zestawem można zrobić świetny makijaż wieczorowy :).


Swatche. Dodaję kilka zdjęć, by bardziej zobrazować ich ładne odcienie.
Bardzo również spodobała się mi załączona w zestawie kredka(dla mnie to po prostu kredka :D dlatego tak na to mówię), bardzo szybko i prosto można nią wykonać kreskę na oku. Z bardzo nie przepadam za rysowaniem kresem, ale tym jest to naprawdę wygodne.


1B w świetle mieni się bardzo, co widać na oku. Wszystko zależy jak intensywnie chcemy by na oczach wyglądał.



A oto mały makijaż wykonany, po części tym zestawem. Przypadkiem światłem wydłużyłam sobie rzęsy :D co w cale mi nie przeszkadza.

Kosmetyki użyte do makijażu oka: Baza Paints Untitled, cienie: Silverwear, Blue Spruce, Woodwinked, eyeliner żelowy Bobbi Brown Black Ink 1, maskara Clinique High Impact.

Przepraszam za lekko nieogarniętą jedną brew, ale robiłam te zdjęcia na szybko i się potarmosiła :P.
(zdjęcia robione po sześciu godzinach od zrobienia makijażu)


Widzicie jak się ślicznie mieni? :D Interesujący efekt, np na sylwestra :).


Mam nadzieję, że przypadł

Pozdrawiam! Mam nadzieję, że prezentacja tego zestawu przypadła wam do gustu :)


EDIT!!!

Wstawiam jeszcze jednego swatcha kolorków, bo znalazłam w swoim zbiorku całkiem ładne zdjęcie ukazujące jaki ładny to zestaw :) Całkowicie uwielbiam go!



11 komentarzy:

  1. ja łażę wokół tych zestawów i skończy się na tym, że żadnego już nie będzie /tak jak cienia Winterized/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogłam się oprzeć by nie kupić chociaż któregoś, po prostu zbyt mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne oczko Ci wyszło.. to znaczy oczka ;) ciekawe kolorki, na Sylwestra idealne :) a w zestawie kosmetyczka milion razy fajniejsza niż ta w zestawach pędzli, która jest troszkę koszmarna :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :)
    Kosmetyczka bardzo przyjemna w dotyku, raczej za bardzo jej nie używałam (ten kolor taki zbyt wyrazisty, wolę bardziej stonowane kosmetyczki do torebki) jednak jest bardzo pojemna :D
    Ale faktycznie przy pędzlach jakoś się mniej postarali, ta przeźroczysta część gorzej się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ok, ta kosmiczna kosmetyczka mnie nie przekonuje, ale reszta już tak, jak najbardziej :) ładny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż, ten granatowy cień jest powalajacy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obsession a no dzięki. Kosmetyczka może nie najlepsza, ale produkty świetne :D

    Paula Dziękuję :) cieszę się, że Ci się podoba, od do końca nie jest granatowy, na w sobie zieleń i w sumie mieni się dość różnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super masz to oko !
    Ja całe życie robiłam sobie tylko kreski eyelinerem, uważam że całkiem nieźle koryguje mi oko, więc w nic innego się nie bawiłam, ale jak widzę taki makijaż to nutka zazdrości wkrada mi się w głowę, i chyba to już czas na zmianę i naukę malowania cieniami:)
    Swoją drogą niezłe masz zapasy tuszowe :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję :)
    Ja też mistrzem w robieniu makijażu nie jestem, ciągle ćwiczę na sobie (codziennie rano :D) z lekkim makijażem, wieczorowy robię raczej rzadko (nie mam po co :D). Ale ogólnie coraz lepiej wychodzi i coraz to szybciej się maluje.
    Ja wcześniej nie umiałam posługiwać się kreskami, teraz powoli się do nich przyzwyczajam :).

    A no trochę zrobiło się przypadkiem zapasów :), przynajmniej nie mam dylematu co kupić ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż ! :)
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Carolina milo mi, ze Ci sie podoba:-)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Odpowiem na każde pytanie i z pewnością nie ominę nikogo.
Dziękuję za KAŻDY post i zainteresowanie moim blogiem!
Pozdrawiam Serdecznie, Lyna_sama!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...