sobota, 17 grudnia 2011

Carmex moisture Plus Pink

Carmex moisture Plus ultranawilżający balsam do ust w kolorze, jak mówi opakowanie "transparentny odcień różowy". Od razu wiedziałam, że pink, to nie do końca ten kolor jaki mi odpowiada, ale zdecydowałam, że muszę coś zmienić (był tylko jeden odcień do wyboru na półce:D). Jednak jak się okazało nie jest to intensywny kolor i dość ładnie prezentuje się na ustach. Chociaż początkowo, jak spojrzałam na kolor pomadki praktycznie spadłam z krzesła ;).
Zdjęcia robione były wieczorem z aparatu w telefonie, więc nie do końca idealne, ale i tak jestem dumna ze swojej komórki, że aż tak ładnie zaprezentowała produkt! (zapomniałam z mieszkania aparatu, a jestem teraz u rodziców - gapa!).


Tak prezentuje się skład. Moim zdaniem nie jest źle, jest kilka składników, które są warte uwagi. Tj.masło shea, aloes i witamina E, a przy tym chroni przed słońcem nasze usteczka SPF 15!
Starałam się pokazać jak prezentuje się na dłoni, kolor nie jest bardzo widoczny, ale przy nakładaniu na usta większej ilości faktycznie widać odcień, który podbija kolor. Na całe szczęście nie mam intensywnie różowych ust ;). Daje raczej efekt błyszczyka niżeli koloru, ale taka opcja odpowiada mi, w sumie jak kupowałam ten produkt, właśnie o to mi chodziło.

Podsumowanie!
Uważam, że produkt jest dobry, ale raczej drugi raz go nie kupię(wygląda na dość wydajny, ale trudno ocenić w moim przypadku, bo nie używam go codziennie), ale na pewno skończę. Jest mniej nawilżający niż Carmex w słoiczku, czy sztyfcie. Przynajmniej moje usta mają takie odczucia. Trochę jakoś smak mi nie pasował, ale po chwili się przyzwyczaiła, i teraz kompletnie mi to nie przeszkadza.

8 komentarzy:

  1. mnie Carmex w ogóle nie rusza :p

    Co studiujesz na polibudzie jeśli można spytać?

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja nie jestem do końca zadowolona z zakupu, ale tragiczny nie jest. Zdecydowanie wolę inne balsamy :).

    Pewnie, że tak. Studiuję fizykę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zostałaś otagowana na moim blogu :)
    zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj muszę się w końcu Dziękuję mala0727 za kolejny;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda ciekawie, ładny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  6. @Dame Fajnie, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana :)
    http://makeupbyswirrruska.blogspot.com/2011/12/tag-kosmetyczne-zachwyty-2011.html

    OdpowiedzUsuń
  8. @swirrruska ojjj kolejny :D muszę się w końcu zabrać za realizację tagów ;) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Odpowiem na każde pytanie i z pewnością nie ominę nikogo.
Dziękuję za KAŻDY post i zainteresowanie moim blogiem!
Pozdrawiam Serdecznie, Lyna_sama!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...