czwartek, 29 grudnia 2011

O makijażu Bobbi Brown i Taylor Chang-Babaian - literatura

Zapewne niektóre z was mają już obie książki w swoich łapkach i większość wie, że obie są świetne, ale nie mogłam się nie powstrzymać, by swoich nie zaprezentować. Czasem trzeba się trochę pochwalić czymś co się bardzo podoba ;).
Tuż przed Mikołajkami (szmat czasu temu =P)zafundowałam sobie mały prezent korzystając z promocji jaką dała możliwość nieesia25 na swoim blogu Agi's Boutique (-35% zniżka obowiązuje do Gwiazdki). Skorzystałam z rabatu i trafiły w moje łapki dwie świetnie książki:
  • BOBBI BROWN PERFEKCYJNY MAKIJAŻ
  • Stylowy makijaż oczu - Taylor Chang-Babaian

Obie genialne i pouczające, wiele się z nich z pewnością dowiedziałam, bo nie jestem profesjonalistką w tym fachu. Ba! Dużo mi do kogoś takiego brakuje, raczej po prostu lubię makijaż, kosmetyki i ten cały magiczny świat.
Lubię uczyć się czegoś nowego, a te książki zdecydowanie pozwolą mi na rozwój. Wcześniej brakowało u nas w Polsce podobnej literatury, z pewnością będzie robiło się takich pozycji coraz to więcej.

Nie jest to żadna recenzja tych książek, można ich znaleźć multum w internecie, ale warto zaznaczyć, że są one pomocne. Uważam, że warto się nimi chociaż zainteresować. Dlatego nie będę pokazywała co jest w środku, ani tego omawiała. Warto po prostu samemu cieszyć się zawartością tych książek. W każdej znajdziemy podstawy, jak i informacje, dla tych z was, które zajmują się makijażem i kosmetyką na co dzień.
Widziałam Bobbi dostępną w Empiku i dobrze, że wtedy jej nie kupiłam, bo za praktycznie za tę samą cenę mam dwie :D.

Podsumowując jestem ogromnie zadowolona, że miałam możliwość kupienia obu tak tanio i każdemu z czystym sercem mogę je polecić :). Idealna na prezenty dla kobiet i wszystko, co tylko możliwe. Bardzo dobre rady i cieszę się, że je mam :).

☃☄ ☃☄ ☃☄ ☃☄ ☃☄ ☃☄ ☃☄

Przyszedł również do mnie lakier, jaki wygrałam w konkursie organizowanym przez Wyznania Kosmetoholiczki, oczywiście jak tylko będę miała możliwość obfotografowania moich paznokci nim umalowanych, jak i samej buteleczki, czym prędzej wstawię wszystko na bloga. Dziękuję za tak miłą niespodziankę jaka mnie spotkała - bardzo miło jest czasem coś wygrać :). Kolorek jest prześliczny.
Zdjęcie ze strony Wyznania Kosmetoholiczki w ramach pokazania jaki to cudny kolor :)

Pozdrawiam Lyna_sama!

26 komentarzy:

  1. tez bym chciała tą książke BB ;) ehh.

    OdpowiedzUsuń
  2. @KajaMakefashion Naprawdę gorąco polecam, ja uwielbiam ją oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że lakier tak szybko dotarł i że podoba Ci się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Wyznania Kosmetykoholiczki Bardzo się podoba, jestem zachwycona, nie znałam wcześniej tej firmy i jestem zdumiona faktem, jak szybko zasycha i jak łatwo się rozprowadza i że kolor mam taki jak w butelce już po pierwszym pociągnięciu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę się wybrać do empiku aby ją pooglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Abscysynka Ja jak po raz pierwszy ją tam zobaczyłam chyba siedziałam nad nią pół godziny :D jest bardzo miła w dotyku lubię takie książki

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja, mimo, że książka jest świetnie napisana i ma piękne zdjęcia, to czuję się trochę rozczarowana.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. @Mallene Ja nigdy podobnej książki nie miałam i moim oczekiwaniom sprostała, ale może osobą bardziej doświadczonym już mniej może się podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka doświadczona to znowu nie jestem..:D ale wymagająca to tak i dużo oczekiwałam po tej książce, widocznie za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  10. @Mallene Bez skromności :P Pewnie oczekiwać można, ale po części masz rację dała nacisk na osoby bardzo początkujące osobiście jakbym nie miała wspólnego nic z makijażem ucieszyłabym się bardzo :), ale dla osób, które większość tych rad znają to już niestety książka mało się sprawdza. Może kiedyś wydadzą coś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie tak bym to ujęła! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sceptycznie podchodzę do tego typu poradników. Musiałabym je najpierw najzwyczajniej w życiu przejrzeć...

    H.

    OdpowiedzUsuń
  13. @Mallene Otóż to:)

    @Hania Pewnie. Mało kto lubi kupować kota w worku, ja wcześniej przejrzałam w Empiku jest tam tego duużo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O książce Bobbi Brown już słyszałam, pewnego dnia na pewno wstąpi w szeregi moich książek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszczę tych książek w domowej biblioteczce :D

    OdpowiedzUsuń
  16. @mala0727 na pewno kiedyś i u Ciebie się znajdą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cedia - 9 ml - więcej niż 5 bo by zostało, więc wzięłam
    a Innisfree Green Tea - 5 ml
    no i są próbki takie w woreczkach jak widziałaś w 1-szej notce, gdzie wspominałam o nich ;P
    5 x Hera Mineral
    i 1x Charmzone
    za wszystko zapłaciłam niecałe 32 zł z przesyłką.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tu masz wątek rozbiórkowy: http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=572890

    Polecam zapoznać się z pierwszą stroną, a jak czegokolwiek nie wiesz i uwierz mi, ciężko ogarnąć cokolwiek na początku, to pisz, postaram się Ci pomóc. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny blog;)
    Będę wdzięczna jak zajrzysz do mnie..
    Możesz wziąść udział a ankiecie;))

    OdpowiedzUsuń
  20. @mala0727 Dzięki wielkie :)

    @Vila Z pewnością skorzystam z pomocy :)

    @Style Of Life Cieszę się bardzo, że Ci się podoba mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. też mam Bobbi, tylko kupowałam u siebie, więc w wersji angielskiej.. była to moja pierwsza makijażowa książka i po niej zaczęłam kupować kolejne :) ostatnio trochę się kurzą, bo nie mam czasu na bloga, a co dopiero na czytanie :( ale jak wszystko wróci do normy, sięgnę po nie znowu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. @Marti Można czuć do niej sentyment :) Ja bardzo lubię tą markę, więc i książka jest mi bliska :)
    O czas się nie martw, teraz mało go potem będzie więcej :D ale za to jakie przyjemności z nim związane ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szampanskiego Sylwestra i Cudownego Nowego Roku 2012!!
    Lynka pisalam komentarz i mi wcieło:)
    Tez mam te 2 pozycje, uważam ze biblia Bobbi to taka ksiazka ktora kazdy powinnien miec w swoich zbiorach:)

    OdpowiedzUsuń
  24. @4premiere Ojjj czasem wcina te komentarze :)
    Tak masz rację :D ładnie też się ma półeczce prezentuje :)
    Dziękuję i życzę Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz rację- śliczny lakier :) Pozdrawiam :DD

    OdpowiedzUsuń
  26. @What girls loves the most ? Jak się zbiorę to od razu maluję paznokcie i robię zdjęcia, jak na razie zrobiłam małe szaleństwo i pokolorowałam paznokcie na 3 kolory :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Odpowiem na każde pytanie i z pewnością nie ominę nikogo.
Dziękuję za KAŻDY post i zainteresowanie moim blogiem!
Pozdrawiam Serdecznie, Lyna_sama!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...